هی پسر...!!!

من یک دختــ ـرم...!!!

یک انسانم....

همانند تو ...!!!

اما.....

عقاید پدربزرگانمان و نگاه هیز مردمان...!!!

مرا متفاوت از تو میخواند....

تفاوتی که هیچوقت لمسش نکردم.....!!!!

اصلا کدام تفاوت...؟؟؟

من ابرو بر میدارم...توام برمیداری...!!!

ارایش میکنم...توام اینکاررا میکنی...!!!

گوشواره میندازم...توام میندازی...!!!

اگرلوس حرف میزنم...توام میزنی...!!!

منو تو فقط یـــ ـک تفاوت داریم....

دوستی من بایک پسر...دوست داشتنش...هم آغوشیش...

بوسیدنش ...

یعنی...فاحشگی...!!!

اما... برای تو... یعنی... ازادی... جوونی کردن...!!!

من یک دختـ ــرم ...

حتی اگر فاحشه باشم...

کارهایم زنـــانه اس...

افکـــارم زنـــانه اس...

دوست داشتنم زنانه اس...

تکیه کردنم به یک مرد زنانه اس...

من باتمام تفاوت ها پای جنسیت و زنانگی ام ایستاده ام...!!!

اماتوچی...!!!

مردانگی ات رابه چه میفروشی...؟؟؟

من یک دختــ ـرم ...!!!

فاحشه یا باکره فرقی ندارد...!!!

من به جنسیتم افــتــخــار میکنم.

 



نظرات شما عزیزان:

morvarid
ساعت21:51---17 شهريور 1393
اصلنم چرت نبود حقیقت تلخه اق پسرا

ahmad
ساعت8:47---7 مرداد 1393
cheghad chert
پاسخ:ممنون چرتی از خودتونه خخخخ


نسیم
ساعت8:46---7 مرداد 1393
خیییییییییلی قشنگ بود دقییییقا همینطوره
پاسخ:ممنون چشماتون قشنگ میبینه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: